Lill julafton

Jupp sitter i Theos rum (Hannas kusin som är typ 12 tror jag) och ockuperar hans dator =)
jag har lite tråkigt =)

Vi är hos Hannas morbror med familj och firar lill julafton enligt traditionen.
För Deras familj åker till Skåne och firar jul med Åses familj över jul och då har vi alltid en lill julafton där vi byter paket.
Men jag tycker inte att det är så kul faktiskt för jag får aldrig några paket =(
Även fast jag har varit tillsammans med Hanna i över 8 år så får jag inget julklapp av den familjen vilken kanske är förståligt då dom har många att köpa till, men det blir så trist när alla får minst en julklapp var och jag sitter där utan!
Nu låter jag säkert jätte bortskämd som itne klarar mig om jag inte får en julklapp men det är inte så jag menar det är mer en princip för mig jag kan få en socka och vara glad, mer tanken som räknas lixom!

Men nu har jag flytt undan en stund för jag orkar inte vara trevlig hela tiden =)
dessutom mår jag inte riktigt bra heller, sov ett par timmar på dagen å det är ju inte riktigt likt mig, tror kanske jag har feber...
det är nog därför jag är så tjurig antar jag =)

Imorgon ska jag och Hanna på stan en snabbis för att köpa in den sista julklappen.
Malin ska nog med för att också köpa lite julklappar så då hoppas jag på att få vara elsa vakt =))
den ungen är så charmig =))
världens sötaste barn =))

Just ja när jag kommer hem ska jag lägga till lite kort här =)
jag har gjort tröjor till Wilmer och Theo och lyckades lura Theo att sätta på den så jag fick ta kort på honom =)
Dom är jättefina =)

Nu ska vi snart åka hem tror jag så det är bäst att jag kryper ur mitt hål så dom inte glömmer mig här =)))

kram och god jul på er =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det kunde ju vara nåt väldigt enkelt precis som du säger, men så man i alla fall får känna sig med i gemenskapen.



Så nej, jag tycker inte du är bortskämd.... men men alla familjer är olika så är det bara tyvärr.



Hoppas ni får en fin jul, kram på er =)

2008-12-23 @ 11:07:27
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Ann

God Jul!



Hälsa Hanna och familjen :D

2008-12-24 @ 09:10:48
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hallå eller?

Har du överlevt julen?

2008-12-27 @ 20:57:27
URL: http://saxiquine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0