Kanske dags att uppdatera lite....

Jag har varit sjuk i nästan två veckor nu så jag har inte orkat skriva nått på bloggen! Det började med en vanlig influensa liknande sjukdom i en vecka sen var jag på jobbet på fredagen och sedan åkte jag till Kalmar över helgen, på måndagen gick jag till jobbet igen men på tisdagen så mådde jag inte så bra igen.
Hade ont i magen och kände mig alldeles utmattat!
Så jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet den dagen.
Sen gick jag och ringde till den avdelning jag låg på när jag opererade mig för att rådfråga hur jag skulle göra!
Då sa hon att hon tyckte att jag skulle åka till akuten på en gång så då gjorde jag det, som tur var så var Hanna hemma så hon kunde följa med mig. 
När jag sedan fick träffa en läkare så sa han direkt att han ville lägga in mig.
Dom trodde att det kunde vara invärtes brock vilket tydligen är ganska vanligt efter den sortens operation som jag har gjort. 
Så jag lades in och Hanna följde med mig upp på avdelningen. Sen helt plötsligt kommer det in en sjuksköterska och säger att jag ska duscha för att jag ska opereras!
Snacka om att jag fick en chock!!
Så då gick jag och duschade och gjorde mig i ordning och sen väntade vi! Länge!! 
Och jag grät och grät, jag ville verkligen inte att dom skulle operera mig! Vill inte ha fler ärr på magen!

Sen kom läkaren och pratade lite med mig och sa att det inte fanns någon operationstid då på kvällen så att jag skulle få bli opererad på morgonen i stället om det fortfarande verkade aktuellt. 
Sen på natten så (om sanningen ska fram...) var jag på toa ganska länge! 
Sen hade jag inte så ont längre...
Så på morgonen kände jag mig ganska så okej så jag slapp operation i alla fall. 
Så då fick jag åka hem...
Så nu avvaktar jag lite och ser vad som händer!
För om jag börjar få ont igen så måste jag åka direkt in igen för då är det förmodligen ett invärtes brock! 
Så vi får se hur det blir!

Jag har inte tid att vara sjuk nu heller! 
Det är sista veckan på skolan och sen på Fredag är det avslutningsfest och den vill jag inte missa!

Ja så det är lite vad som har hänt här! 
Kram på er därute och tack för alla gulliga meddelanden jag får!!!

Kommentarer
Postat av: Li

Saaaaaaknar dig!!! :D

Men vi ses på lördag snuttegull!

Kraaaaam

2008-12-08 @ 18:48:11
Postat av: Ann

Uscha, så otäckt. Krya på dig!

2008-12-08 @ 19:35:44
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Iida

jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! Hoppas, hoppas, hoppas! :)



jag vet, bilderna är ju hur grymma som hellst! Gillar dom skarpt! Bra jobbar ;) Kram!

2008-12-08 @ 20:35:34
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Åh men gumman! Hoppas att det inte är inv. brock!



Hoppas du mår bättre!

2008-12-09 @ 11:13:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Elin

Krya på dig! kramar

2008-12-09 @ 12:55:51
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: .:saba:.

Ja, jag är kvar.. men jag kan varken imorgon eller tordag. Jobbar.. men hade jag sett ditt meddelande tidigare idag har jag jättegärna kommit. Hade inga planer alls för dagen så nu ska jag istället gå och klippa topparna.. :-( Men men..

Jag mailar dig mitt nr så nästa gång är det bara att tracka mig på mobilen :-)



Jättekram

2008-12-09 @ 14:49:26
URL: http://sabas.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack vännen :)



En fika hade varit riktigt mysigt, kan behöva lite sånt. Är du fortfarande sjukskriven eller jobbar du?



Jag har tidig onsdag som vanligt, men annars jobbar jag. Sen julledigt mellan 19 dec och 12 jan :)



Kram!

2008-12-10 @ 17:09:06
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0