Jag kommer sakna er!!!!

I Fredags var det avslutning på skolan för de elever som gått Master utbildningen! 
Vi hade diplom utdelning på Blue Moon Bar i stockholm!
Det var en fantastisk kväll som jag sent kommer glömma!
Jag som aldrig är ute och partar var kvar tills klockan 3 vilket gjorde att jag fick åka sista bussen hem kl 03.50! 
gissa om jag var pigg i Lördags! 

Jag slänger upp lite bilder från kvällen! 

Och så vill jag passa på att TACKA alla de elever som gjort min termin den bästa i livet, jag är så tacksam för att ni säger vad ni tycker och jag är glad och stolt över er allihopa! 
Tack för applåden när jag fick mitt paket! Den värmde ända in i själen ska ni veta! Tack!!!!
Lycka till allihopa! 


Jennifer, Johanna D, Josefina och Samuel

Samuel (Iidas pojkvän), Iida och Emelie

Annelie och jag

Typ halva klassen =))

Jeanette och läraren Alexandra

Mikaela och jag vet inte vad hon sysslar med dock tror inte hon vet heller =))

Sofia och Johan

Emma Ö och jag =)

Johanna K och Sofie och jag =)

Annelie, Jennifer och Sofia

Magdalena (lärare) Johan och jag!

Therese

Jag och Johanna K vet inte riktigt vad som hände här men jajaja jag posar i alla fall =)) 

TACK!!!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej SaraMaria! Såg att du hade ringt mig för ett par dagar sen, ligger hemma och är sjuk så det är därför jag inte svarade. sen är jag dålig rent allmänt på att svara innan 11 på dagarna ;)

vi kan väl höras på msn om vad det var du har på hjärtat? :)

Kram

2008-12-15 @ 16:59:54
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0