Grattis Mor

Idag fyller min mamma 60! Hurra hurra =) 
Hon har åkt på spa med sin bästa väninna det förtjänar hon tycker jag =) 

Jag har idag varit på mitt gamla jobb och hälsat på och fått mina uppsägningspapper! Så nu är det kapitlet avslutat ordentligt =) 
det känns helt fantastiskt =) 
Det var ett bra avslut i alla fall och det känns såååååååå skönt att jag inte ska jobba där mer =) no more snoriga barn! =)

Sen var jag på nya jobbet och skrev på mitt nya kontrakt för vårterminen! 
Det kändes kanoners =) 

Jag är så glad att jag får ha ett jobb jag verkligen vill gå till varje dag =) 
Det är inte alla som har det =) 
så det är jag väldigt nöjd med =) 
Och för er som inte hängt med så jobbar jag numera på make up institute! 
Jag var i nya lokalerna idag! det ser kanon ut! Ljust och härligt! 
Så den 7 Januari så börjar jag jobba på Frejgatan 73 =) kom förbi och hälsa på vettja =))

Imorgon ska Hanna och jag (och en halvmiljon stockholmare) till Kista och köpa julklappar! 
Varför vara ute i god tid när man kan stressa på slutet????
Men det ska bli lite kul faktiskt =) vi vet ju vad vi ska köpa så det kanske inte blir så illa i alla fall =)) 

Sen ska vi ju fira jul i Kalmar i år så vi drar ner dit på Söndag skulle jag tro! 
Det blir trevligt =)) 

Ta hand om er i julstöket! 

kram på er!



Kommentarer
Postat av: Ann

Jag ska också runt och trängas med folk, Haninge idag och sen Stockholm på måndag. Fast jag tycker det är lite av julcharmen :)

2008-12-20 @ 08:14:13
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Dalia

japp, ska säga till när jag åker dit :)



Grattis till mammsen

2008-12-20 @ 11:37:25
URL: http://www.modell-dalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0