I ett hav av färger!

Japp jag lever i ett hav av färger =)
Idag fick jag nästan spader =)
Jag hjälpte några elever att plocka ut tio skuggor som jag ansåg att dom behövde i sina väskor, faan jag vill ju ha alla =)
jag räknade ut att det skulle kosta mig 33 500 att köpa en av varje skugga och då har jag ändå rabatt =))
Så jag får nog ta och köpa en lite då och då =)

Men gå in på mist affären och kolla så får ni se vad jag menar =)
En ligger på birger jarlsvägen och den andra på grevture gatan! kom förbi och snacka lite vettja =)

kram på er

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha jag kan mycket väl tänka mig att det kliar i fungrarna på dig :D Trivs du med nya jobbet då?



Det hade varit riktigt skoj att komma in och kika lite på hur du har det, vad jobbar du för tider?

2008-08-19 @ 20:25:49
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF Carolina

Då är det bättre att köpa då och då och leva i ovisshet om hur mycket pengar man gör av med! :o)

2008-08-20 @ 14:08:31
URL: http://finastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0