Tävling hos Angelica!

Hittade en tävling hos Angelica å jag menar lottar man ut smink så måste ju jag vara med =))
Måste säga att den brun guldiga faller mig mest i smaken! =)

image2435

Jag har tre stycken läppglans från Victoria's Secret att lotta ut. Alltså, tre vinnare får ett läppglans var som jag skickar med post så fort jag kommer tillbaka till Sverige. Dessa tre färger finns och du kan läsa mer om läppglansen här.

För att delta i tävlingen ska du kopiera inlägget från bilden neråt och posta det i din blogg tillsammans med en länk till min blogg. Sedan kopierar du adressen till ditt inlägg i ett kommentar till mig tillsammans med din mailadress och vilken färg du helst skulle vilja ha om du vann. Det finns rosa, brun/guld och röd.

Tävlingen pågår tills tisdag kväll klockan 24.00 (svensk tid). Så posta ditt inlägg innan dess för att delta. :)

Angelicas blogg har du här----> Angelica
Direkt länk till Tävlingen

Nu får man bara hoppas på lite tur =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0