Solen skiner!

Igår hade jag besök av en kompis från Piteå som var på besök i stockholm och mellanlandade lite hos oss!
Det var så himla roligt, vi ses ju inte så ofta eftersom det är lite långt och nu är det nog ett halvår sedan vi sågs minst!
Så det var verkligen hur kul som helst, vi snackade och snackade =))

Igår var det så fint väder också så vi var ute och gick och fikade på mitt favorit café i vaxholm!
SILLTRUTEN! kommer ni till vaxholm är det där ni ska fika!

Så åkte hon hem till Piteå och snön idag!

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn och är hemma och är mamma ledig! Så då passade vi på att gå ut och gå lite och fikade, på silltruten var annars =)
Så jag har hållt och matat en liten 3 månaders Linus idag det var urmysigt så himla söt! =)
Nu är jag hemma och vilar mig lite så ska jag snart ge mig iväg till kolonilotten en sväng och röja lite!
Det är ju bara Såå mysigt där ute nu när solen skiner och det är varmt och trevligt =))
Så jag ska väl lasta ihop lite kuddar och filtar och cykla ut tänkte jag!

Ha det så bra i solen!!

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0