Mår så illa

Fyy nu har jag varit dålig i flera dagar, jag mår illa när jag äter ibland mår jag illa fast jag inte har ätit!
Jag är trött och vill bara sova...

Jag vet inte om det har med vad jag äter att göra, men jag tycker ändå att jag sköter mig bra, äter både fil och puré så jag tror inte att jag äter fel?!

Men det är så himla jobbigt att äta när man vet att man kommer att må illa!
Det är ju inte så roligt att äta då, men om jag inte äter blir jag ju ännu sjukare, för det klarar inte min kropp av.
Men det är lite balansgång!
Svårt!!

Men jag ska försöka dricka mer och se om jag kan få lite bättre balans i illamåendet!

Men och andra sidan så är detta den enda biverkningen jag har haft efter denna omfattande operation så jag kan nog leva med det!
Det går väl över någongång kan man hoppas!
Men ibland kan man behöva klaga av sig lite, så kändes det idag!!!

Tycker faktiskt lite synd om mig idag!!

Men jag ska försöka äta lite till fil och sedan ska jag laga min cykel så jag kan ta mig till Lotten och plantera lite lökar!!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Usch så jobbigt det låter :( Jag hoppas att illamåendet går över! *krama*

2008-04-21 @ 12:59:27
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Amaia

Visst finns det kalasbilliga peruker, de flesta säljs från Korea. Hur ska den se ut? Kan leta åt dig och skicka lite länkar :)

2008-04-22 @ 14:54:30
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Amaia

Vet du vad du gör? Sök på "cosplay wig" och sen så ändrar du så det blir Shipping to Sweden, och därefter Sort by: Price + shipping: Lowest first. :) Så kommer de första 2-3 sidorna vara ganska billiga.

Hittar du en snygg men i fel färg kan det också vara värt att kolla med säljaren om han har någon i rätt färg för samma pris som han kan sälja :)

2008-04-22 @ 15:32:18
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Ann

Man får nog bara försöka ta en dag i taget, njuta av de små bra stunderna :)Och se fram emot en helg i en pytteliten stuga :D

2008-04-23 @ 07:05:16
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0